Sertifisering

Employer Branding Forum

Sub page hero (463 x 590 px) 2

Gratulerer med sertifiseringen som en god arbeidsplass!

Dette betyr at du jobber i en organisasjon som setter folkene i første rekke.

Det å være en god arbeidsplass er viktig for posisjonering både internt og eksternt. Nå som dere er sertifisert har organisasjonen bevist at ledergruppens strategiske ambisjoner er i tråd med medarbeidernes opplevelse. Det er veldig bra! Da gjenstår det å benytte dette eksternt gjennom strategisk merkevarebygging og posisjonering som en attraktiv arbeidsplass. For å hjelpe til med dette har vi laget en guide til hvordan du kan jobbe strategisk med employer branding, laget maler til materiell du kan benytte i deres digitale kanaler, samt en budskapsbank som du kan benytte som inspirasjon.

Lykke til med ditt employer branding arbeid!

Har du spørsmål angående employer branding?
Ta gjerne gjerne kontakt på jannike.hjelle@greatplacetowork.com

Her finner du retningslinjer for bruk av sertifiseringslogo. 

Alt du trenger for å lykkes med Employer Branding

Gjennom å anvende data som grunnlag og veiledning kan organisasjoner skape strategier som både beholder og tiltrekker talenter, samtidig som de styrker merkevaren og kutter unødvendige kostnader 

I samarbeid med Gobi Stories og Keeparo kan vi bidra til å hjelpe dere å dekke disse tre fokusområdene. 

Se webinar om samarbeidet

Gobi Stories
Gobi Stories er en norskutviklet plattform designet for å få frem deres unike kultur gjennom gode historier fra ansatte. Plattformen er skreddersydd for å produsere, administrere og legge ut autentisk video-innhold for rekruttering og Employer Branding. 
Keeparo
Keeparo er en av de fremste aktorene innen employer branding i Norden. Fokuset deres strekker seg gjennom hele medarbeiderreisen, hvor de hjelper organisasjoner med å utvikle og kommunisere sitt medarbeiderløfte på en effektiv måte. 


Interessert i å vite mer om hvordan en employer branding-pakke kan se ut hos dere? 

Employer branding guide

Den innsatsen som legges ned i organisasjonen for å være en god arbeidsplass bør
kommuniseres ut i markedet. En god medarbeideropplevelse bygger stolthet internt, men har også stor verdi for å tiltrekke seg de beste talentene i arbeidsmarkedet,
samarbeidspartnere og nye kunder. Finn deres unike selling-points og bruk det strategisk i deres markedsføring! I vår Employer Branding guide finner du eksempler på flere områder du kan ta dette ut i markedet. 

Møteplass for Employer Branding 

Great Place to Work inviterer alle organisasjoner til en felles møtearena hvor employer branding står på agendaen.

  • Hvorfor bør Employer branding være en del av strategiarbeidet?
  • Hvordan kan vi jobbe strategisk med Employer branding?

I tillegg vil vi benytte møteplassen til å dele erfaringer og beste praksis. Det finnes mange
eksempler hvor dere har gjort konkrete uttak som har gitt resultater.

Meld interesse for å delta i nettverket ved å fylle ut skjema. 

Bygg merkevare

Det å være en god arbeidsplass har stor verdi og bør snakkes om!

Sertifiseringen er et godt virkemiddel for å bygge stolthet blant ansatte og et godt omdømme eksternt. Vi ser at flere sertifiserte organisasjoner bruker budskap strategisk for å tiltrekke seg talenter til organisasjonen. Vi har samlet ulike budskap som kan benyttes i egne kanaler både internt og eksternt.